STATİSTİKA |
Onlayn: 1 Qonaqlar: 1 İstifadəçilər: 0 |
|
Главная » 2010 » May » 7 » Teatr rəssamının demək istədikləri
18:11 Teatr rəssamının demək istədikləri |
Eldar
Qurban: "Çalışırıq ki, tamaşaçıların zövqünü oxşayaq” Teatr
kollektiv fəaliyyət sahəsi, mütəşəkkil sənət növü olduğundan tamaşa
üzərində çalışan yaradıcı heyətin hər bir üzvü öz işinin peşəkarı
olmalıdı. Quruluşçu rejissor, aktyorlar, rəssam, bəstəkardan hansısa
pyesin ruhunu duymasa, az-çox intellekti, müşahidə qabiliyyəti olan
tamaşaçı çatışmazlığı dərhal sezəcək. Teatrla bağlı budəfəki
həmsöhbətimiz Əməkdar rəssam, Azərbaycan Rəssamlar İttifaqının üzvü,
«Yeni Era» Beynəlxalq Rəssamlıq Akademiyasının həqiqi üzvü Eldar
Qurbandır. Sənətsevərlər onu həm də Ş.Qurbanov adına
Musiqili Komediya Teatrının quruluşçu rəssamı kimi də tanıyırlar.
E.Qurbanın şəxsiyyətindən gələn ziyalılıq, nəfis zövq və özgün
dünyagörüşü sahibi olması onun fərdi yaradıcılığında olduğu kimi, teatr
rəssamı kimi fəaliyyətində də özünü büruzə verir. E.Qurbanın təsviri
sənətdəki istedadının teatr sənətindəki ifadəsi ötən əsrin 80-ci
illərindən başlayır. 1986-cı ildə Naxçıvan Dövlət Dram Teatrında
tamaşaya qoyulan Sofoklun «Elektra»sının tərtibatını o, mərhum Elçin
Məmmədovla birlikdə vermişdi - E.Məmmədov dekorasiyaların, E.Qurban isə
əlbisələrin. Naxçıvan teatrının «Elektra»sı SSRİ-nin 70 illiyi
münasibətilə Mərkəzi Televiziya ilə nümayişlənmək üçün Azərbaycandan
seçilmiş yeganə səhnə əsəri kimi tarixə düşüb. Bundan savayı,
«Kitabi-Dədə Qorqud»un 1300 illiyi münasibətilə Gənc Tamaşaçılar
Teatrının tamaşasının, Musiqili Komediya Teatrında qoyulan «Qısqanc
ürəklər» tamaşasının da quruluşçu rəssam işi Eldar Qurbana məxsusdur.
Hazırda isə həmsöhbətimiz Ü.Hacıbəylinin «Ər və arvad» komediyası
üzərində işləyir. Teatr sənətinin inkişafının ayrılmaz tərkib hissəsi
olan rəssam işi bu gün hansı durumdadır? E.Qurban bu sahədəki vəziyyətlə
bağlı düşüncələrini və yeni yaradıcılıq axtarışlarını bizimlə bölüşdü: -
Məşqlər zamanı, ya da rejissorla fikir mübadiləsi apararkən adətən
əvvəlki qərarınızı dəyişirsiniz? Ümumiyyətlə, personajlara geyim
yaraşdırarkən nəyə əsaslanırsınız? - Əlbəttə, məşq prosesində bəzi
ideyalar yarana bilər. Obraz özü rəssama istiqamət verir. Bundan əlavə,
arxivlərdən yararlanıram. Məsələn, indi üzərində işlədiyim «Ər və
arvad»ın librettosunda qeyd olunmayıb ki, Minnət xanımın geyimi
avropasayağıdır. Bu obraz Avropa təhsilli, mütərəqqi dünyagörüşlü qadın
olduğu üçün onun geyimində milli elementləri saxlamaqla avropasayaqlığa
üstünlük verəcəm. Həmin libasların modellərini isə Sankt-Peterburq
arxivində tapmışam. Sözsüz ki, yaradıcı prosesi fikir müxtəlifliyi
olmadan təsəvvür etmək çətindir. Rejissorla birlikdə çalışırıq ki,
tamaşaçıların zövqünü oxşayacaq ümumi rəyə gələk. - Tez-tez
Moskva və Sankt-Peterburq kimi teatral şəhərlərə yaradıcılıq
səfərləriniz olur. Teatrlara baş çəkərkən yəqin ki, müqayisələr də
aparırsınız. Bizim teatr rəssamlığı sahəsinin nələrə ehtiyacı var? -
Moskva və Sankt-Peterburqun teatr sənətinin dünyanın ən qabaqcıl
teatrları ilə bir sırada durması bəlli faktdır. Yaradıcı potensial orda
da var, burda da. Amma orda texniki imkanlar çox yüksək səviyyədədir.
Bizdə bir bu cəhət çatışmır, bir də yeni nəfəs. Gənc rejissorlar,
aktyorlar, bəstəkarlar və rəssamlar teatrda nə qədər çox olsa, sənət bir
o qədər inkişaf edər. Çox şadam ki, teatrımızda bu çatışmazlıqlar son
vaxtlar kəskin problem kimi görünmür.
|
Просмотров: 2662 |
Добавил: Elvin
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
Facebook |
|
|